Tato specializace představuje studentům aktuální poznatky z behaviorálních věd s důrazem na ekonomická témata, manažerské aplikace a kritické myšlení.
Kurzy vybaví studenty praktickými nástroji a technikami, které jim umožní lépe porozumět chování zákazníků, konkurence i zaměstnanců. Budou například umět nadesignovat evaluaci kauzálních dopadů různých opatření pomocí A/B testování, navrhovat motivační programy nebo implementovat efektivní cenové strategie.
Předměty vyučují renomovaní experti oboru s mnohaletou akademickou praxí a špičkovým mezinárodním výzkumem přímo v behaviorálních vědách. Specializace se vyučuje především v angličtině, což studentům umožňuje zlepšit jejich jazykové dovednosti včetně odborné terminologie v angličtině.
Absolventi získané vědomosti a analytické schopnosti prakticky využijí ve veřejné sféře, managementu, marketingu, reklamě, poradenství či médiích.
Proč si zvolit specializaci Behaviorální ekonomie
- Porozumíte chování lidí a firem důležitému pro manažerské rozhodování ale i pro vlastní život.
- Během studia můžete spolupracovat na akademických i aplikovaných výzkumných projektech se zkušenými výzkumníky.
- Výuka v angličtině posílí vaše jazykové dovednosti a připraví vás na mezinárodní kariéru.
- Získáte velmi ceněné dovednosti pro analýzu a interpretaci kvantitativních dat.
- Široká nabídka volitelných předmětů vám umožní zaměřit se na vámi preferovaný kariérní směr.
Ident: 3MI
Garantující pracoviště: Katedra manažerské ekonomie